»Potopitveno gledališče kot forma ponuja prehajanje v času in prostoru, pri čemer si gledalci skozi sekventno dramaturgijo sami izberejo prizore, ki jih želijo videti in s tem tudi zgodbe, ki jim sledijo.«
»Otrokom gledališče ni le v zabavo, ampak jim v tem divjem času predstavlja nujo.«
»Če pojde tako dalje, bo treba hodit poslušat Cankarja k Šentjakobčanom. V ljubljanski Drami ga itak ne moremo več slišati, ker ga tam ni.«
»Hotel sem narediti 'dogodek', ki je preizpraševanje o tem, kaj igralcu ostane, če mu vzameš tekst, če mu vzameš režiserja.«
»Težko je kljubovati času, v katerem živimo. Izzivi so nepričakovani in enačbe, ki jih rešujemo, imajo preveč neznank.«
»Odvisniki se kaj hitro lahko znajdejo v začaranem krogu prepuščanja užitkom, ki ga dobijo pri kemseksu.«
»Nov zagon, novo obliko in status, ki ga v tem trenutku sicer živi, vendar ji ni priznan.«
»... v katerem umetnik ustvari svoj imaginarni svet, ga odpre za ljudi in jih povabi vanj. V njem uprizarja in pripoveduje zgodbe, pri čemer intenzivno gradi dialog z občinstvom, da bi navezal (osebni) stik z njim in ga – oziroma da bi se z njim – za kratek čas povezal v skupnost. T. i. interaktivnost, ki je prepoznavna značilnost uličnega gledališča, ustvari posebno atmosfero, zato je srečanje z uličnimi umetniki več kot to; je edinstveno in neponovljivo doživetje.«
»Vse skupaj me spominja na neki starejši pojav, na tiste ploskače v gledališčih, ki so jih najeli za to, da ploskajo.«
»Ustvarjanje gledališča je lahko sveto dejanje in igralci lahko zares postanejo avatarji vlog, ki jih igrajo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju